Hyresgästenkät

Text

Tack för att du hjälper oss att bli bättre!

Årets kundundersökning är avslutad. Hela 75,6 % av alla hyresgäster har valt att svara på hyresgästenkäten, riktigt bra!

vi kommer nu att analysera resultatet och planera åtgärder som gör skillnad för dig som bor hos oss. Med hjälp av dina svar kan vi utveckla våra bostadsområden och göra ditt boende ännu mer tryggt och trivsamt. Vår ambition är att återkoppla resultatet till alla våra hyresgäster under hösten. Håll utkik här på vår hemsida.

Frågor & svar på hyresgästenkäten:

På vilket sätt kan jag svara på kundundersökningen?
Du får din enkät digitalt på mail och i din mobil under vecka 36, förutsatt att vi har korrekta kontaktuppgifter till dig i vårt system. I mailet och smset finns en klickbar länk till din hyresgästenkät. Du kan även logga in på www.svar.aktivbo.se och ange ditt enkätnummer.

Jag har fått sms/mejl men vill hellre fylla i en pappersenkät.
Du behöver inte agera på något sätt. Du kommer automatiskt få enkäten skickad till dig i brevlådan. Dock under förutsättning att du ännu inte svarat på enkäten på något annat sätt.

Jag kan inte logga in med mitt enkätnummet. Kan ni hjälpa mig?
Ring supporten hos AktivBo som hjälper dig. Telefon 08-23 39 85.

Jag råkade slänga smset/mejlet med länken. Kan ni skicka en ny?
Ett flertal automatiska påminnelser tillsammans med länken kommer att gå ut till dig med uppmaning att svara.

Jag har inte fått någon enkät att svara på, vad gör jag då?
Du kan maila oss på kbab@karlstad.se så ser vi till att du får enkäten.

Är jag verkligen anonym när jag svarar?
Ja, du är anonym när du deltar i vår hyresgästenkät. Numret på enkäten används för att sortera svaren på rätt fastighet och område samt för utskick av påminnelser.

Tack på förhand för din medverkan!

Text