Har du fått en uppsägning på din fordonsplats?
Har du fått en uppsägning på din parkeringsplats utan att du sagt upp den? Ingen fara! Allt är som det ska och här får du veta varför.
Just nu pågår ett arbete där vi justerar priserna på våra fordonsplatser som vi hyr ut. Om du hyr en plats av oss idag innebär detta att du, om du vill behålla din fordonsplats, måste skriva på ett nytt avtal med det nya priset angivet.
För att kunna ta fram ett nytt avtal på din fordonsplats behöver vi i vårt system genomföra en uppsägning på ditt nuvarande avtal. När den uppsägningen är gjord kommer du få ett meddelande om detta, antingen via mejl eller brev beroende på vilken kontaktväg du valt att ha med oss. Det kommer också stå att en uppsägning är genomförd när du loggar in på Mina sidor.
Uppsägningen innebär inte att du är uppsagd från din parkeringsplats utan detta är ett moment som vi behöver utföra i systemet för att få fram ditt nya avtal. Så snart ditt nya avtal är påskrivet och registrerat av oss i vårt system kommer informationen om uppsägningen försvinna. Hur lång tid det tar innan uppsägningen försvinner beror på vilket signeringssätt du valt. Vid signering via Bank-id går det fortare medan det via signering på pappersavtal tar lite längre tid, cirka två arbetsdagar.
Mer information
Du hittar mer information om prisjusteringen här på vår hemsida. Har du frågor eller funderingar kring något är du välkommen att ringa vår växel på telefonnummer 054-540 76 00.