KBAB samarbetar med andra fastighetsägare. Beroende på var du bor är det därför olika personer eller företag du ska kontakta för att anmäla fel, störningar osv. Här kan du se vad som gäller för just ditt boende.
Innan du gör en serviceanmälan är det bra att veta att det är du själv som anvsvarar för att åtgärda enklare saker i din lägenhet. Om du (eller någon närstående) ändå väljer att beställa en av dessa tjänster kommer vi att skicka en faktura till den som innehar kontraktet.
Om du upplever att din granne stör rekommenderar vi i första hand att du pratar med honom eller henne. Det brukar oftast räcka med ett samtal för att lösa problemet. Om du behöver hjälp med att hantera en störning är du välkommen att kontakta oss enligt nedan.
Sheriffen – Södra kyrkogatan 7A och 7B
Frödingshöjd (delad lägenhet) 8–13
Basungatan, Posthornsgatan, Jakthornsgatan & Fagottgatan
Campus – Triogatan och Duettgatan
Campus II – Triogatan 9 och 11
Sedan 2017-08-01 ansvarar inte längre KBAB för Campus II då fastigheten övertagits av Husinvest.
Unionen – Sommargatan 108 och 109