Sök

Nu kan du chatta med oss!

2020-04-23 Vi utökar våra kontaktvägar in till oss på KBAB och från med nu kan du förutom att bland annat ringa och mejla även chatta med oss. När chatten inte är igång kan du själv hitta svar på din fråga genom att söka i den FAQ som är en del av den nya chattfunktionen.

Dator_webb.jpg

För oss är det viktigt att vi kan hjälpa våra kunder på ett snabbt och enkelt sätt. Som ett led i det arbetet har vi nu infört en ny kontaktväg i form av en chattfunktion på webben för att enkelt kunna nå oss om man har en fråga.

- Det känns väldigt bra att vi kan erbjuda våra kunder den här tjänsten, säger Bitte Östlund, uthyrningssamordnare i Bobutiken. Möjligheten att chatta med oss och själv kunna söka information på det här sättet ökar både servicen och tillgängligheten för våra kunder.

Chattfunktionen hittar du i det högra hörnet längst ner på webben och du når den oavsett vilken sida på webben du befinner dig på. Chatten har i dagsläget inga fasta öppettider och är därför inte alltid bemannad men när chatten är igång syns det genom att en person finns tillgänglig och redo att svara på dina funderingar. När chatten inte är igång eller om du inte vill ställa din fråga via chatten kan du själv hitta svar i den FAQ som finns i chattfunktionen genom att klicka dig in på det ämne din fråga handlar om eller genom att söka via sökrutan.

FAQ är en förkortning och ett begrepp som står för frequently asked questions vilket enkelt översatt betyder vanligt ställda frågor.

Dela denna sida: Twitter Facebook E-post

Källtext