Sök

Fel på hyresavin - ny skickas ut

2019-08-20 På grund av ett teknisk problem blev det fel på månadens utskick av avier. Med anledning av detta kommer nya avier skickas ut som du kan använda för att betala in månadens hyra. De nya avierna kommer innan helgen.

På grund av ett teknisk problem blev det fel på månadens utskick av avier. Istället för siffror på inbetalningskortet där summan och OCR-nummer ska stå stod det bokstäver. I och med detta har ett utskick av nya avier gjorts och de väntas komma innan helgen. 

För dig som har autogiro

Om du har autogiro behöver du inte inte göra något, hyran kommer att dras per automatik precis som vanligt. Du kommer ändå att få en ny hyresavi och anledningen till det är att vi inte kan separera bort personer med autogiro vid ett aviutskick.

För dig som har e-faktura 

Om du har e-faktura ska den nya fakturan du får signeras. Den första fakturan som kommit ska du avvisa. Har du redan signerat den första fakturan behöver du kontakta oss i början av september så att vi kan säkerställa att din betalning kommit in till oss. Du når oss via kontaktuppgifterna nedan.

Mer information 

Om du har frågor eller funderingar kring din hyra eller avi är du välkommen att skicka ett mejl till KBAB.avi@karlstad.se eller ringa vår hyreshandläggare på 054-540 74 62.

Vi beklagar det inträffade och ber om överseende för det eventuella merarbete detta innebär för dig.

 

Dela denna sida: Twitter Facebook E-post

Källtext